2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-02-2007 20:49
[73632] Hallo, mijn rembekrachtiger sist bij het intrappen van het rempedaal, geen effect bij het remmen. iemand dit eerder meegemaakt? is mijn rembekrachtiger lek?
Groet Richard