Geplaatst: 15-11-2007 9:46
[92932]Ik heb hier een ducato staan, en als je er mee gaat rijden wil hij niet vooruit, dus bij 60 km/h houd hij op.
En als je dan moet gaan remmen (dus de motor minder toeren laten maken) voor een bocht slaat hij af, is nog niet het ergste, maar ook het stuurslot valt erop.
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? en zoja graag zo snel mogelijk een oplossing. Bij voorbaat dank