storingslampje gaat branden

2 reacties

Merk
Volvo
Model
V70
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4 170pk
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-11-2007 17:27

[92973]Ik heb hier een V70 van 1999 waarbij na een tijdje het storingslampje gaat branden.

De CO is bij stationair draaien erg hoog en de lambda staat ook niet goed . Zodra je gas geeft gaat het CO naar beneden en Lambda gaat naar de normale stand . Foutmelding is te hoge lambda bovengrens waarbij of vacuum verlies of luchtmassameter of brandstofdruk .

Luchtmassameter , brandstoffilter , lambdasonde zijn vernieuwd en alle vacuumslangen zijn vervangen . mijn gevoel zegt dat de brandstofdruk niet goed is . Komt iemand deze storing bekend voor ?

Alvast bedankt voor het meedenken