Geplaatst: 15-11-2007 17:27
[92973]Ik heb hier een V70 van 1999 waarbij na een tijdje het storingslampje gaat branden.
De CO is bij stationair draaien erg hoog en de lambda staat ook niet goed . Zodra je gas geeft gaat het CO naar beneden en Lambda gaat naar de normale stand . Foutmelding is te hoge lambda bovengrens waarbij of vacuum verlies of luchtmassameter of brandstofdruk .
Luchtmassameter , brandstoffilter , lambdasonde zijn vernieuwd en alle vacuumslangen zijn vervangen . mijn gevoel zegt dat de brandstofdruk niet goed is . Komt iemand deze storing bekend voor ?
Alvast bedankt voor het meedenken