Geplaatst: 07-02-2007 14:53
[73774] Heren,
Ik zit met het volgende probleem; ik ben bezig met het vervangen van een distributieriem bij een 605 V6 24v. Ik ben nu zover dat ik de riem terug wil plaatsen, maar ik krijg de riem er met geen mogelijkheid meer terug op.
De oude riem kon ik er zo vanaf pulken?
De nokkenaswielen en krukas heb ik gefixeerd met 8mm pennen.
Is hier een handigheid voor, ik heb echt geen idee.
Groeten Erik