Geplaatst: 07-02-2007 20:10
[73795] Hallo mensen
Ik heb voor een paar knaken een motor gekocht die ik wil gebruiken voor een project,
Ik was al op de hoogte van het olie probleem en het roken,
Ik wil de zuigerveren en olieschraap veren vervangen,
Kan ik de zuigers er via het carter er uit trekken en monteren door de lager schalen los te draaien?
Voor het vervangen van de klep rubbers moet hiervoor de kop eraf? Wat heb ik nodig aan speciaal gereedschap?
Hebben de klepstellen te veel spelling als er olie langs de rubbers lekt, of heb ik te maken met verdroging?
Groetjes jeroen