Geplaatst: 16-11-2007 12:05
[93024]Klant is bij ons gekomen met de klacht dat zijn ruiten van de auto beslaan ook al heeft hij de automatische airco gewoon aanstaan op automatisch.
Ik heb de volgende dingen al gecontroleerd:
Luchtrecirculatieklep gecontroleerd en die functioneerd goed.
Afvoer van de parafan gecontroleerd op verstopping maar die is gewoon schoon.
Afvoer van het kachelhuis onder de auto doorgeblazen. Deze is niet verstopt of verstopt geweest.
Auto helemaal besproeid met een tuinslang en alle portierrubbers gecontroleerd op lekkage. Ook geen resultaat.
Wielkasten bekeken of er ergens een doorvoerrubber zit die kan lekken maar ook dit was allemaal goed.
Koelsysteem gecontroleerd op lekkage. Maar kachelradiateur is niet lek en de klant krijgt ook geen zoete smaak in de mond.
Ik weet nu verder niet wat ik nog kan controleren c.q. vervangen om dit goed te krijgen.
Wie kan mij verder helpen??????
mvg martin