stat slecht als hij warm is!!!!!

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi 66kw
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-11-2007 18:54

[93044]hi, mijn golf uit 1998 heeft probleem dat hij slecht start als de motor warm is,heb hem uitgelezen geeft aan temp.brandstof onderbreking !!!!!!

weet iemand waar die zender zit????

heb gehoord dat je hem niet kan vervangen hij zit in de brandstofpomp,je moet andere brandstofpomp vervangen???

is dat waar!!!

weet iemand een oplossing voor mijn probleem???