Geplaatst: 16-11-2007 18:54
[93044]hi, mijn golf uit 1998 heeft probleem dat hij slecht start als de motor warm is,heb hem uitgelezen geeft aan temp.brandstof onderbreking !!!!!!
weet iemand waar die zender zit????
heb gehoord dat je hem niet kan vervangen hij zit in de brandstofpomp,je moet andere brandstofpomp vervangen???
is dat waar!!!
weet iemand een oplossing voor mijn probleem???