Geplaatst: 08-02-2007 15:29
[73864] Een klant van mij heeft problemen met de remschijven voor op zijn focus, deze zijn steeds na ongeveer 5000 kilometer krom (trillen in t stuur en in de hele auto). Er wordt rustig met de auto gereden en de rem wordt niet vastgehouden voor het stoplicht.
Is dit mischie een meer voorkomende kwaal bij deze auto, en zo ja waar moet ik dan op letten. Zaterdag komt die auto en het zou handig zijn als ik er alvast wat meer van weet.
Groeten,
Erik