Geplaatst: 17-11-2007 0:21
[93065]hallo vw vrienden.
heeft iemand van julli ervaaring met de bijverwarmingskachel op diesel hij werkt plolseling niet meer ???.
of mischien al langer maar merk het nu pas nou het kouder word .
weet iemand of er een filter tussen zit en waar die dan zit .
wil hem maandag toch even uitlezen .
is er soms ook een andere software voor ?????.
ik meende dat hij automaatis aan ging bij verwarming vol uit of kan je hem ook nog op een andere manier aan zetten.
volgende plobleem schoepen in turbo loopen zwaar plobleem trekt minder tussen 3000 en 4000 daar boven is het weer goed.
is dat veel werk ??? zie er om eigelijk een beetje tegen op iemand heeft daar vast ervaaring mee en raad hoor dat graag .
is het mogelijk egr klep af te sluiten zonder een stooring in de eu ik meende dat het een eletrise klep is ???.
paul of marko ???? of heeft iemand anders een antwoord.
heeft iemand een afbeelding van de egr klep en de turbo van binnen ??.
BIJ VOORBAARD DANK .
vr gr keescor