Geplaatst: 19-11-2007 0:37
[93186]hallo
de motor van deze wagen gaat soms op drie cilinders draaien,
de storing die dan in de motorstuurdoos staat is misfire cilinder 2,
je kan met de vag-com ook duidelijk zien dat hij de misfire's optelt.
na een tijdje aanhoudend overslaan schakelt hij ook de injectie op cilinder twee uit, en begint hij heviger te schudden(waaruit ik besluit dat de cilinder nog wel een beetje meewerkt)
heb de compressie al gemeten is ok, bobijn is reeds vervangen alsook de bougiekabels, verstuiver is van plaats verandert, alsook de rail gedemonteerd en de injectie visueel gecontroleerd, scoopbeeld van injectoren genomen lijkt normaal, scoopbeeld van aansturing bobijn gecontoleerd ook ok, systeem geconroleerd op valse lucht ook ok, lektest op de cilinders uitgevoerd ook ok, motorstuurdoos vervangen en gecodeerd ook ok,
weet er iemand welke test ik nog kan uitvoeren
dank bij voorbaat