auto start slecht

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi rode i
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-11-2007 23:01

[93314]hallo heren

ik had een vraag wat zou het kunnen wezen dat de motor slecht wil starten

als de motor eenmaal draait, draait die goed.

Ik heb de retourslangen al vervangen van de verstuivers

ik denk zelf dat het geen lucht meer is want als de motor draait en je zet hem weer uit. dan gelijk weer start dan dan doet hij het gelijk al weer slecht.

zou het iets met de pomp of verstuivers kunnen wezen ? en hoe kan ik zoiets testen

vriendelijke goeg en alvast bedankt

peter hekkert