Geplaatst: 20-11-2007 23:01
[93314]hallo heren
ik had een vraag wat zou het kunnen wezen dat de motor slecht wil starten
als de motor eenmaal draait, draait die goed.
Ik heb de retourslangen al vervangen van de verstuivers
ik denk zelf dat het geen lucht meer is want als de motor draait en je zet hem weer uit. dan gelijk weer start dan dan doet hij het gelijk al weer slecht.
zou het iets met de pomp of verstuivers kunnen wezen ? en hoe kan ik zoiets testen
vriendelijke goeg en alvast bedankt
peter hekkert