Geplaatst: 21-11-2007 13:18
EGR probleem met een 406 2.0HPI.
Melding op display van emissiestoring en MIL lampje gaat aan.
Motor houdt in en loopt niet mooi.
EGR klep en inlaathuis is al verschillende keren schoongemaakt.
Probleem lijkt dan even weg,maar komt dan weer terug.
Foutcodes :P0406 en P1162 staan systeem opgeslagen.
Na wissen komt P1162 gelijk weer terug.
Weet iemand een oplossing.