Geplaatst: 21-11-2007 15:11
[93348]Het servostuur ven deze jumpy werkt niet op stationair toerental, wel wanneer er een beetje gas wordt gegeven maar dan gaat het nog traag, het servostuur kan je draaibeweging niet volgen als het ware, Moet ik dit probleem zoeken in het stuurhuis of de pomp, heb als gespoeld moet nieuwe olie en alles maar helpt maar voor héél héél even.