2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-11-2007 18:21
[93366]wanneer dient de distributie vervangen te worden van een omega 2200 (y22xe)? Datum eerste toelating is oktober 2001. (mogelijk is het productie jaar 2000, gezien motortype?)