Geplaatst: 02-02-2005 15:45
De 320 die wij hier hebben, is de brandstof pomp overleden. deze moet vervangen worden. zijn hier nog haken en ogen aan i.v.m op tijd zetten en evt. de-montage van de pomp. (kan bijv. het tandwiel van de pomp blijven zitten). alvast bedankt.