eberspächer standkachel

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-02-2005 19:52

[25534] hallo ik heb een eberspächer standkachel die ik niet in werking krijg ik heb hem al aangesloten zoals het op schema's staat maar ik krijg er geen beweging in moet deze kachel op een of andere manier gereset worden of licht het probleem ergens anders.

dank bij voorbaat

schols bjorn