Geplaatst: 05-02-2005 19:52
[25534] hallo ik heb een eberspächer standkachel die ik niet in werking krijg ik heb hem al aangesloten zoals het op schema's staat maar ik krijg er geen beweging in moet deze kachel op een of andere manier gereset worden of licht het probleem ergens anders.
dank bij voorbaat
schols bjorn