7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-02-2005 23:06
weet er iemand raad heb hier een zetec 2.0 L , en bij continu onbelast rijden tussen de 2000 en 2500 toeren stottert deze .
vanzodra je gas geeft verdwijnt dit verschijsel als ook bij een belasting.