Geplaatst: 17-01-2005 19:55
[24420] Ik heb hier een Kia Clarus 1.8 16v op LPG 150.000 km. Is het mogelijk om de startonderbreker die gedactiveerd wordt door de afstandbediening van de centrale vergrendeling(1x van slot doen) te deactiveren???
Alvast bedankt.
René