Geplaatst: 30-12-2005 8:45
[45661] ik kom er niet uit er komt elke keer lucht in de aanzuig leiding boven op het dieselfilter als de auto meer dan een uur stil staat.
hij slaat nu dus zeer moeilijk aan.
waar kan dit vandaan komen ?
de volgende dingen al vervangen:
filter
o ringen
fiber ringen drukregelaar