5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-01-2006 16:47
[46154] Klant vraagt om achteraf inbouw van afstandbed. op originele CV.
Wie heeft dit al eens gemonteerd en wat raadt je me aan? VDO heb ik goeie ervaring mee maar niet op deze auto
René