Geplaatst: 05-01-2006 22:30
[46187] na vervangning van de schijven en blokken voor heeft de auto de klacht dat wanneer je hard doorremt het klinkt alsof de wielbuten te langzijn. een regelmatige op de snelheid van het wiel klinkende nok,nok,nok,nok.
alles al 5 keer gecontroleerd,wielen gewisseld maar probleem blijft???????????
heeft iemand de oplossing of een tip?
info@richtlijnautos.nl