Geplaatst: 25-05-2004 0:21
Probleem met de turbo van deze BMW, Heb al een nieuwe er op gezet maar hetzelfde probleem blijft.
De turbo lekt olie aan de overgang van turbo naar de flexibele slang die de lucht naar de moter brengt.
We dachten eerst aan een probleem intern in de turbo met een lek lagerpakking, maar na het vervangen van de turbo blijft het probleem.
Is iemand die hier een oplosssing voor heeft