Geplaatst: 12-05-2004 9:34
Deze bus rookt behoorlijk (vooral stationair) en loopt erg onregelmatig. Als je de koudstartknop uittrekt wordt het roken wel veel minder, maar gaat niet helemaal weg. We hebben de pomptiming gecontroleerd (stond goed) en alsnog de pomp wat vroeger en later gezet, hetgeen geen verbetering gaf. De motor heeft geen onderdruk (km.stand 184.000km). Heeft iemand suggesties ?