Geplaatst: 06-01-2006 10:29
[46215] Heben een chauffeur in Frankrijk met een bijna nieuwe Iveco, heeft erg slim de diesel leeg gereden en vanaf die tijd heeft de motor veel minder vermogen en het injectie lampje brandt, volgens hem. Kan dit gemakkelijk onderweg verholpen worden ( ontluchten?) of kan er vuil voor zitten ?