Geplaatst: 26-05-2004 19:56
[13658] ik heb een probleem de aircopomp word niet aangestuurd
hoge en lage drukschakelaar zijn goed en schakelaar op dashboard ook de de antirijpsensor kan het mischien zijn denk ik alleen weet ik niet hoe die geschakeld is
is er mischien iemand die een elec schema heeft?