Geplaatst: 02-06-2004 21:52
Bij deze Audi is de inspuitunit compleet vernieuwd, omdat de auto inhield en onregelmatig stationair liep. Ook is de motortemperatuursensor vervangen. De uitgelezen foutcodes gaven aan dat de stationairregelaar (stappenmotor) en de gaskleppositiesensor niet goed fuctioneerden. Hierna liep de motor goed op de binnenwegen, maar op de snelweg als er met constante snelheid gereden wordt, houdt hij nog steeds in. Iemand ervaring met deze of een soortgelijke storing? Kan het probleem ook van de BDPsensor afkomstig zijn, ook al wordt dit bij het uitlezen niet geconstateerd?