Geplaatst: 02-06-2004 21:12
Hallo Collega,s wij hebben een Scenic DTI die 8 weken geleden dat de auto alleen nog maar stationair wou draaien
Hij reageerde niet bij gasgeven
Na het uitlezen bleek dat de Gaspedaalpotentiemeter de oorzaak was
Wij hebben een gebruikte gemonteerd en het is 8 weken goed geweest
Maar nu is weer hetzelfde aan de hand
Zou het toeval zijn dat deze weer stuk zijn
Volgens ons is er niks aan te controleren
Alvast bedankt voor jullie meedenken