Geplaatst: 03-06-2004 16:32
[13934] hello vrienden,
ik heb eergisteren mijn distributieriem vervangen.
alles is perfect verlopen, alleen heb ik nu een zoemend(fluitend) lawaai.
Ik dacht direct aan het probleem dat ik misschien mijn riem te hard hab opgespannen,waardoor de spanrol zou gaan zoemen. Ik heb dit dan ook direct gecontroleerd , en heb hem zelfs iets losser gezet(ook niet te los anders...), maar nog steeds is het zoemend lawaai niet weg.
Dan dacht ik misschien de spanrol voor de riem van de alternator en zo, maar dit zou mij verwonderen.
zijn er nog andere ondelen die het zouden kunnen zijn vooraleer ik deze spanrol vervang
thanks