Geplaatst: 24-11-2007 14:24
[93509]hallo,
is het mogelijk om (zonder speciaal gereedschap) de keering van de ingaande as van het differentieel te vervangen?
Moet hiervoor het differentieel kompleet gedemonteerd, of kan dit onder de wagen gebeuren?
alvast bedankt.