Geplaatst: 24-11-2007 17:24
[93518]Heb hier een Xsara Picasso 1.8 16V bjr. 2000 met een km stand van 66.000 en het volgende probleem.
Bij koude motor en koud weer, gaat na een paar honderd meter rijden de motor inhouden/stoten en trekt niet meer.
Dit duurt ongeveer 20 seconden en het probleem is weg. Dit gebeurd niet elke dag. Gaat soms dagen goed.
Auto reeds met verschillende testers uitgelezen, echter steeds geen storingscode aanwezig.
Bougies reeds vervangen, pendelen lambda gecontroleerd, luchtpomp en bijbehorende klep gecontroleerd.
Heeft iemand voor mij de oplossing ?
Groetjes bart.