Geplaatst: 26-11-2007 14:12
[93630]Beste,
Ik moest gisteren een noodstop doen , een echte!!! maar... optijd stil. Alle mogelijke remhulpen deden wat ze moesten doen.
Nu, na deze noodstop, bleven de waarschuwings lampjes in het instumentenpaneel van 't DBC, het ABS en ASC opgelicht. Als ik de motor stillegde bleven ze bij herstart opgelicht. Na een uur volledig stil gestaan te hebben bleven ze uit. Dit is mss. allemaal normaal, maar mijn vraag is waarom blijven ze eigenlijk opgelicht na een noodstop situatie.
de groeten en dank
rob