Geplaatst: 24-11-2006 20:01
ik heb een carb van een l80 erop gezet maar,daar zit 1 vollast schakelaar met een 2 draads aansluiting waarvan 1 op de massa en de andere is loos er zit ook een solonoid op met 1 draad op de massa en 1 loos.en ik heb ook een dikke slang van het koolstof filter over .waar en hoe ga ik deze 3 dingen aansluiten.