Geplaatst: 26-11-2007 20:43
[93662]Heb hier TWEE (!!!!) Astra 17 diesels met isuzu motor (eentje van 2003 en eentje van 2001/2002) allebei verbruiken ze water zonder een lek te vinden. Opgepast heb nog niet echt de tijd gehad om te zoeken, maar hebben allebei een kapotte radiator gehad. Komen nu bij mij wegens waterverbruik. Heb deze auto's nooit eerder in handen gehad.