Slaat af met koppeling intrappen

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-11-2007 11:22

[93695]Hallo,

Auto slaat af met koppeling intrappen, bv. als je bij de drempel koppeling intrapt gaat de toerental zakken soms zakt toerental tot het punt van afslaan en gaat weer gewoon stationeer maar soms slaat gewoon af.

Koud slaat vaker af dan warm, met 1 km rijden slaat ie 4-5 x af...

Dealer heeft de motor ecu vervangen maar probleem nog niet verholpen.

Ik heb EGR klep vervangen, tweede hands gasklephuis gemonteerd daarna was ie effe goed maar blijft het probleem nog, en geeft geen storing.

Ik vindt dat stationeer toerental beetje laag is..!?

Wat kan ik verder doen, ik blijf proberen maar dat kost allenmaar geld voor klant...

Alvast bedank...

Groeten...

M. ALAN