Geplaatst: 10-01-2007 19:13
Hoi, nog even een vraag van deze partikuliere C5 rijder: gaan de lampjes van de emissie en service op het dashboard branden net voor of tijdens het afslaan? Dat heeft mijn C5 wel gedaan, maar dan dus icm het branden van de eerdergenoemde lampjes.