Geplaatst: 28-11-2007 21:09
[93785]Luchtvering werkt niet, lampje brandt. Uit laten lezen, geen storing, geeft aan de er een kabelbreuk is richting regelventiel. Is er een bekende plek waar deze breuk zou kunnen zitten?. Er zit een knop op de rechterachterstijl voor het laten zakken/opkomen van de auto i.v.m. met rolstoelaanpassing. Voor zover ik kan zien zit dat allemaal goed aangesloten. Ben al een poosje zoet hiermee, heeft iemand dit eerder meegemaakt? Dank vast voor het meedenken. Wim