klimaatregeling blijft aan 1 kant koud....

5 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
z22xe
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-11-2007 16:08

[93837]beste collega's,

bij deze omega blijft de klimaatregeling aan de rechterzijde koud (net zo koud als op stand lo).

links werkt het perfect, rechts komt uit alle openingen koude lucht (bij het raam, rooster en bij de voeten)

verwarming/airco uitlezen, geen foutcodes, en alle waardes zijn normaal (ingestelde temp, temp van uitgestromende lucht, binnen en buiten temp enz....

volgens mij is in dit geval een klep afgebroken oid zodat een klep dicht blijft staan maar motortje wel werkt maar welke??? en waar zit deze?? of is het iets anders misschien?

mvrgr jan