Geplaatst: 24-01-2005 10:30
Deze auto rookt extreem,maar niet voortdurend,wat bij mij dus twijfel oproept m.b.t de klepsteelrubbers. Misschien is het iets inwendigs bv olieschraapveer, maar de motor is behandeld met een motorreinigingsmiddel (forte). Graag een gedachtensteun. bvd Pieter.