Geplaatst: 12-11-2007 3:12
[92673]hallo
wie kan mij antwoord geven op het volgende probeem bij een mercedes 200cdi lekte diesel bij een van de kunstof leidingen boven de commonrail pomp de vervangen leiding heeft een t splitsing de ene kant gaat naar de pomp onderin en de andere naar boven boven de pomp soort voorkamer de t spitsing gaat boven kleppendeksel gemonteerd met 1 boutje vast en is afgetapt na een maal goed door gestart te hebben loopt de motor 15 min laten lopen trekt er geen lucht in de leiding
maar na een dag staan zit er lucht in de leiding van de brandstoffilter en de pomp. ook na 5 min laten lopen bij afzetten van de motor zie ik lucht bellen in de leiding lopen die van af het aparaat wat boven de pomp zit naar de brandstoffilter.
[url=http://imageshack.us][img]http://img225.imageshack.us/img225/7329/12112007864wa8.jpg[/img][/url]