Geplaatst: 18-01-2005 22:17
als auto een constante snelheid rijdt dan begint te hikken of beter gezegt zagen net of ie aan het vrijen is
het bezine verbruik is onwijs hoog
ik heb al nieuwe bougies- kabels onsteking omgewisseld labdasonde na gemeten is goed.
weet iemand wat dit voor een probleem kan zijn.
stationaire loopt ie ook een beetje met een hik erin
het is een astra 1.6i station 8kleppertje