Geplaatst: 12-11-2007 19:00
[92715]Kan iemand me zeggen waar de stappenmotor zit voor de regeling van de temperatuur (warmteklep) ? De temperatuuregeling werkt nauwelijks (lauwe lucht) en ik denk dat de stappenmotor stuk is. De waterdarmen worden voldoende warm, maar de verwarming binnenin werkt nauwelijks. Vermits er geen kraan tussenzit kan het volgens mij enkel de stappenmotor of de radiator zelf zijn. Met deze laatste bedoel ik dat het tussenschot tussen in en uitgang stuk is.
Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt