3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-01-2005 18:46
[24793] Wie kan me vertellen hoe ik de radio uit een jaguar xk8 van 97 kan krijgen,is daar een foefje voor.
Hans