Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-07-2006 0:08

Hahahhahah,bedoel 15 A.

Dat is bij mij zo ingebakken,dat ik er niet bij stil sta.

Maar wel een genot die airco zeker met deze temperaturen.

Ben wel eventjes blij met dit forum.Zal hem in elk geval verder linken.

Groet Peter