Geplaatst: 25-07-2006 0:08
Hahahhahah,bedoel 15 A.
Dat is bij mij zo ingebakken,dat ik er niet bij stil sta.
Maar wel een genot die airco zeker met deze temperaturen.
Ben wel eventjes blij met dit forum.Zal hem in elk geval verder linken.
Groet Peter