Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-07-2006 23:33

Dan zal ik as. maandag nog eens kijken.

Als het daar zo lekker verstopt zit ,dan zal het wel nog enkele zweetdruppels gaan kosten en een kromme rug.

Ik hoop in elk geval dat het dat is .Mijn lieve peugotgarage (prutsers) hebben namelijk een dichtingsmiddel in het systeem gedaan bij een eerdere reparatie.

Komt men bij het aircocenter ,willen ze de wagen niet testen aan hun apparatuur i.v.m. die troep.

Als de prestostaat defect is moet het hele systeem gespoeld worden en dan pas kan er een nieuwe op .En dat gaat me toch een beetje erg veel kosten.

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.