7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-01-2005 11:06
Bij het afzetten van het contact gaat elke keer de centrale vergrendeling vanzelf dicht. Heeft iemand dit meer gehad????