15 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-02-2005 17:38
[25396] wie kan me vertellen waar de distributietekens staan, met name van de krukas, en hoe ik het beste de riem erom leg.alvast bedankt