Geplaatst: 05-02-2005 18:00
[25524] mijn e34 520i had het probleem van inhouden en onregelmatig toerental, na zoeken bleek de kleppendekselpakking lek, met als gevolg dat de bougiegaten vol zatten met olie, ik heb de kleppendekselpakking vervangen, en ook de bougie,s..
na een week rijden kwam het probleem terug, maar alles is nog droog, hij loopt nog wel stationeer, maar houdt zo nu en dan in onder het rijden..
wie kan mijn advies geven..
bij voorbaat dank..