Geplaatst: 11-01-2006 14:33
[46635] Hallo,
Wie kan mij vertellen waar ik de 16 polige diagnoseaansluiting kan vinden van de alfa 146 1.9jtd bouwjaar 2000.
Volgens autodata links naast stuurkolom maar daar kan ik hem niet vinden.
bij voorbaat dank,
Dirk