Geplaatst: 11-01-2006 19:30
[46660] Wij hebben een Opel Vectra 2.2 DTI die afslaat op de snelweg hij geeft als foutmelding critische systeemstoring 1 .
We hebben in overleg met de Opel dealer een nieuwe brandstofpomp gemonteerd dit hielp niets toen hebben we een nieuwe toerentalsensor gemonteerd retourslangen vervangen tank + leidingen schoongemaakt + filter vervangen niets helpt helaas. wij hebben het idee dat het misschien iets met rijwind te maken heeft hoe onwaarschijnlijk dat ook klinkt hebben wij het idee dat het vooral bij hoge snelheden mis gaat.Stationair loopt hij goed.