peugeot 106 houdt in bij deellast.

4 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-01-2006 9:30

Hallo ik heb hier een 106 uit dec. 1993 . deze auto houdt tijdens het rijden met half gas behoorlijk in als je dan vol gas geeft dan trekt hij hem er weer door heen en loopt de motor verder goed . Nou had ik de lucht aanzuig pijp van het filter afgehaald zodat hij meer lucht kreeg maar het werd alleen maar erger . Dat betekent dus dat hij te weinig benzine krijgt wie heeft er een idee